Lai pieslēgtos internetbankai un apstiprinātu maksājumus, SEB bankas klienti jau no 21. jūnija kā autorizācijas līdzekli varēs izmantot ne tikai Smart-ID vai kodu kalkulatoru, bet arī SEB mobilo lietotni.
Atjaunotajā lietotnē tiks izmantota divpakāpju jeb stingrā klientu autentifikācija (Strong Customer Authentication). Izmantojot divus PIN kodus, līdzīgi kā Smart-ID lietotnē, klienti varēs apstiprināt maksājumus viņu uzstādīto limitu ietvaros. Savukārt maksājumus līdz 150 eiro (un līdz 500 eiro vairākiem secīgiem maksājumiem) būs iespējams apstiprināt ar biometriskajiem datiem – pirkstu nospiedumu vai sejas atpazīšanas funkciju (Face ID). Klienti varēs apstiprināt gan maksājumu, kas veikti pašā lietotnē, gan maksājumus internetbankā, pieslēdzoties no datora.
“Papildinot mobilo lietotni ar jaunu funkcionalitāti, mēs nodrošinām klientiem ērtu iespēju gan apstiprināt maksājumus, gan pieslēgties internetbankai. No lietotnes klienti varēs pārslēgties uz internetbanku, atkārtoti neievadot pieejas datus. Savukārt, pieslēdzoties internetbankai datorā, kā autorizācijas līdzekli būs iespējams izmantot aplikāciju. Tādējādi klientiem būs pieejama vēl viena alternatīva un viņi vairs nebūs atkarīgi tikai no Smart-ID vai kodu kalkulatora. Mobilā lietotne būs līdzvērtīga nekvalificētajam elektroniskajam parakstam, kas atbilst visām Eiropas Savienības prasībām par drošu klientu autentifikāciju”,
– komentē SEB bankas Digitālas attīstības vadītājs Iļja Nogičevs.
2020. gadā SEB mobilās lietotnes aktīvo lietotāju skats pieauga par 18%. Savukārt lietotnē veikto maksājumu skaits gandrīz divkāršojies. Apmērām divas trešdaļas no visiem naudas pārskaitījumiem veido maksājumi līdz 30 eiro, kurus nav nepieciešams papildus apstiprināt. Arvien aktīvāk lietotāji izmanto arī iespēju maksāt uz telefona numuru – pērn šādu maksājumu skaits pieauga par 13%.
Papildu informācijai: Jeļena Novaka, SEB bankas privātpersonu komunikācijas vadītāja – 29401327, jelena.novaka@seb.lv Vairāk par SEB grupu Latvijā: |
SEB grupa ir vadošā finanšu pakalpojumu sniedzēja Ziemeļeiropā. Kā banka ciešām un ilgtermiņa attiecībām, SEB Zviedrijā un Baltijā piedāvā finanšu konsultācijas un plašu finanšu pakalpojumu klāstu. Dānijā, Somijā, Norvēģijā un Vācijā SEB darbības galvenā prioritāte ir korporatīvo un investīciju bankas pakalpojumu sniegšana uzņēmumiem un institucionālajiem klientiem. SEB grupas darbību starptautiskā līmenī apliecina pārstāvniecība 20 pasaules valstīs. Uz 2020. gada 31. decembri SEB grupas kopējie aktīvi veido 3,040 miljardu Zviedrijas kronu, kopējie aktīvi pārvaldīšanā – 2,106 miljardi Zviedrijas kronu. SEB grupā strādā 15 500 darbinieku. Vairāk par SEB grupu: www.sebgroup.com |