Image
  • Šobrīd Citadeles klientiem maksājumi ar telefonu pieejami gan Android, gan iPhone ierīcēs, izmantojot Apple Pay.
  • Kaut arī populārākais norēķinu veids joprojām ir maksājumu karte, 14% iedzīvotāju ikdienā norēķinās, izmantojot telefonu vai citu valkājamo ierīci – pulksteni vai aproci.
  • Citadeles klientiem ir pieejams plašākais norēķinu klāsts Baltijā: maksājumu karte, aproce, Apple Pay, bankas lietotne Android telefoniem, uzlīme un maksājums uz telefona numuru.

Neskatoties uz to, ka maksājumi ar telefonu un citām ierīcēm Latvijā parādījās salīdzinoši nesen, iedzīvotāju aptauja liecina, ka jau 14% ikdienā regulāri izmanto tieši šo maksājumu veidu. Maksāšana ar telefonu vai citu valkājamo ierīci tagad Citadelē pieejama gan ar Android, gan iPhone ierīcēm.

Ja pirms pāris gadiem veikalā varēja norēķināties tikai ar skaidru naudu vai maksājumu karti, tad šobrīd Citadeles klientiem pieejami jau seši dažādi norēķinu veidi: maksājumu karte, bezkontakta maksājumi ar aproci vai uzlīmi, maksājumi ar telefonu, izmantojot Apple Pay vai bankas lietotni Android telefoniem, kā arī maksājumi uz telefona numuru.

“Seši dažādi norēķinu veidi nav izstrādāti, lai to vienkārši būtu vairāk, bet ar mērķi nodrošināt katram klientam tieši viņam ērtāko un pieejamāko iespēju ikdienā rīkoties ar savu naudu. Novērojām, ka palēnām notiek ieradumu maiņa un klienti vairāk sāk izmantot maksājumus ar telefonu kā galveno norēķinu veidu, līdz ar to realizējām iespēju arī iPhone lietotājiem norēķināties ar telefonu, kas līdz šim bija iespējams tikai Android lietotājiem. Paldies finanšu programmatūras izstrādātājiem D8 Corporation, kuri jau kārtējo reizi bija lieliski sadarbības partneri,” skaidro Citadeles karšu un maksājumu daļas vadītājs Andris Lazdiņš.

Citadeles veiktā aptauja liecina, ka tuvākajos gados visvairāk gaidītie digitālie finanšu jauninājumi ir – maksājumu apstiprināšanu ar pirkstu nospiedumu un digitālais maks, kas sniedz pārskatu par darījumiem visos klienta kontos, kaut arī tie ir dažādās bankās. Apple Pay lietotājiem šīs funkcijas daļēji pilda lietotne Wallet, kurā iespējams pievienot vairākas kartes, ieskaitot – dažādu banku kartes.

Aptauja veikta 2020. gada februārī sadarbībā ar pētījumu aģentūru Norstat, tiešsaistē aptaujājot 1010 iedzīvotājus.

Par banku Citadele

Citadeles misija ir modernizēt banku nozari un sniegt klientiem un biznesam visā Baltijā vairāk iespēju. Mūsu mērķis ir kļūt par čempionu starp Baltijas bankām.

Līdzās klasiskajiem bankas pakalpojumiem Citadele saviem klientiem piedāvā virkni jaunākās paaudzes finanšu tehnoloģijās bāzētu pakalpojumu: sākot ar mūsdienīgu lietotni, bezkontakta norēķiniem un zibmaksājumiem, un beidzot, kā pirmie Baltijā, piedāvājot atvērt kontu ar selfiju un maksāt uz mobilā tālruņa numuriem.

Citadele ir trešā lielākā banka Latvijā pēc klientu skaita. Citadeles grupa tiek pārvaldīta no Latvijas. Tās meitas uzņēmumi un filiāles darbojas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Papildu informācija:
Kristīne Mennika
Korporatīvās komunikācijas vadītāja AS “Citadele banka”
Tālr. 2652 8533
E-pasts: Kristine.Mennika@citadele.lv
www.citadele.lv

Saistītās ziņas

Par mums

Kļūt par biedru

Nesen meklētais

Dokumenti

Dokumenti - 0
Pages - 0

Skatīt vairāk