Image

Lai nodrošinātu klientiem ērtu un ātru iespēju sazināties ar banku attālināti, pēc iespējas samazinot klātienes konsultācijas, Luminor banka palielina attālināto konsultantu skaitu un konsultācijas arvien ir pieejamas ne tikai darba dienās, bet arī brīvdienās. Savukārt, lai nodrošinātu 2 metru distanci Luminor klientu apkalpošanas centros, tajos vienlaikus drīkstēs atrasties ne vairāk kā pieci apmeklētāji.

Aicina izmantot attālinātās apkalpošanas iespējas

Luminor vadītāja Latvijā Kerli Gabrilovica aicina ikvienu klientu, cik vien iespējams, izmantot digitālos pakalpojumus un attālinātās apkalpošanas iespējas, tā rūpējoties par bankas darbinieku un klientu veselību un palīdzot ierobežot koronavīrusa Covid-19 izplatību.

“Mēs turpinām nodrošināt bankas pakalpojumu pieejamību, un klientu apkalpošanas centri ir atvērti ierastajos darbalaikos. Taču aicinām cilvēkus izmantot digitālos pakalpojumus, tāpēc turpinām konsultēt arī pa tālruni vai ar videozvana starpniecību, tāpat ir iespējams ar mums sazināties arī sociālajos tīklos. Lai būtu vēl pieejamāki klientiem, esam palielinājuši attālinātās apkalpošanas darbinieku skaitu, kas strādā arī brīvdienās,”

 – saka Kerli Gabrilovica.

Kopš šī gada februāra Luminor banka Latvijā piedāvā arī iespēju attālināti kļūt par bankas klientu vai pārvaldīt savus bankas pakalpojumus, atrodoties jebkurā vietā pasaulē, galvenais ir jābūt pasei vai ID kartei un e-parakstam vai Smart-ID aplikācijai.

Bankā klātienē šobrīd tiek nodrošināti tikai nepieciešamākie pakalpojumi, ko nevar veikt attālināti, piemēram, piekļuves interneta bankai piešķiršana, maksājumu veikšana, ja nav pieejas interneta bankai, limitu maiņa un nepieciešamo dokumentu parakstīšana. Bankas kartes klientiem tiks izsūtītas uz norādīto adresi, un ieplānotās tikšanās notiks attālināti.

Klientu apkalpošanas centros ierobežo apmeklētāju skaitu

Lai nodrošinātu vēlamo 2 metru distanci starp cilvēkiem, Luminor klientu apkalpošanas centros vienlaikus drīkstēs atrasties ne vairāk kā pieci apmeklētāji. Šie ierobežojumi būs spēkā līdz 14. aprīlim.

Luminor klientu apkalpošanas centri ir atvērti ierastajos darbalaikos ar dažiem iespējamiem izņēmumiem, tāpēc, ja kāds vēlas apmeklēt kādu no tiem, lūgums pirms tam mājaslapā (www.luminor.lv) vai bankas Facebook lapā pārbaudīt, vai konkrētās vietas darbalaiks nav mainīts. Aicinām bankas klientu apkalpošanas centrus neapmeklēt cilvēkus, kuriem ir jāievēro 14 dienu karantīna – tiem, kas nesen atgriezušies no ārzemēm vai bijuši kontaktā ar inficētu cilvēku.

Sākot ar 18. martu, klātienes tikšanās vairs nenotiek mazākajos Luminor Uzņēmīgo centros Ventspilī, Rēzeknē un Cēsīs, taču tajos konsultācijas joprojām ir iespējams pieteikt attālināti, izmantojot videozvanus.

Papildu informācija:

Inese Kronberga

Luminor sabiedrisko attiecību vadītāja

Tālr.: 29215409

E-pasts: Inese.Kronberga@luminorgroup.com

Saistītās ziņas

Par mums

Kļūt par biedru

Nesen meklētais

Dokumenti

Dokumenti - 0
Pages - 0

Skatīt vairāk