Image

Līdz ar valsts vai pašvaldību piešķirto atbalstu iedzīvotājiem apkures rēķinu segšanai, pieaudzis to klientu skaits, kam nepieciešams iesniegt bankas konta izrakstu pašvaldību sociālajiem dienestiem. Swedbank atgādina, ka šo informāciju ērti un bez maksas var nosūtīt no internetbankas, neizejot no mājām.

Swedbank darbinieku novērojumi liecina, ka filiālēs pieaug tādu klientu skaits, kuri vēlas iegūt konta izrakstus drukātā veidā. Atgādinām, ka šādā formātā sagatavots konta pārskats ir maksas pakalpojums, turklāt tam nepieciešams fiziski apmeklēt filiāli. Savukārt jau vairāk nekā 5 gadus banka piedāvā risinājumu saviem klientiem bez maksas šādus konta izrakstus nosūtīt uzreiz sociālajiem dienestiem, izmantojot Swedbank internetbanku www.swedbank.lv.

Klientam nepieciešams autorizēties internetbankā, doties uz sadaļu “Maksājumi, konti”, kur iespējams iegūt konta pārskatu, tad jāizvēlas nepieciešamais periods un jāizvēlas iespēja “Lejupielādēt/Sūtīt”. Lai nosūtītu izvēlētā perioda pārskatu, nepieciešams izvēlēties “ASICE” formātā esošo dokumentu. Tas ar bankas e-zīmogu automātiski tiks nosūtīts izvēlētās pašvaldības sociālajam dienestam.

Savukārt klientiem, kas tomēr nolēmuši apmeklēt filiāli klātienē, atgādinām, ka apmeklējumam nepieciešams iepriekš veikt pierakstu. To ērti var izdarīt internetbankā.

 

RUS:Возрастает количество клиентов, которым надо подавать выписки со счета в социальные службы для получения поддержки на отопление

 

Papildu informācijai:
Jānis Krops
Swedbank Mediju attiecību vadītājs
Tālr.: 67444560, 26880381
janis.krops@swedbank.lv

Saistītās ziņas

Par mums

Kļūt par biedru

Nesen meklētais

Materiāli

Dokumenti - 0
Pages - 0

Skatīt vairāk