Paplašinot sniegto pakalpojumu klāstu, SEB banka ir uzsākusi piedāvāt uzņēmējiem jaunu maksājumu pieņemšanas risinājumu – lietotni Android ierīcēm, kas ļauj pieņemt bezkontakta maksājumus ar viedtālruni vai planšetdatoru. Šāds risinājums īpaši piemērots maziem un vidējiem uzņēmumiem ar nelieliem darījumu apjomiem, jo nav nepieciešama atsevišķa ierīce maksājumu pieņemšanai, turklāt tas ir droši, ērti un vienkārši abām pusēm – gan pārdevējiem, gan pircējiem.

“Lai veicinātu patērētājam ērtu norēķinu ieviešanu, šobrīd tirgū ir pieejami daudzveidīgi risinājumi, kas piemēroti dažādām komersantu iespējām un vajadzībām. Pēc SEB bankas datiem šobrīd apmēram 16% tirgotāju izvēlas mobilos maksājumu pieņemšanas termināļus. Visbiežāk šāda tipa risinājumus izmanto mazie tirgotāji, kuriem lielākoties pietiek ar vienu ierīci. Tirgotāji novērtē vienkāršību – lietotājam nav jābūt dziļām tehniskām zināšanām, lai izmantotu šo risinājumu, turklāt mobilitāte daudziem sniedz iespēju palielināt apgrozījumu, īpaši vasaras sezonas brīvdabas pasākumos,” saka SEB bankas valdes loceklis Arnis Škapars.

Kā norāda Eva Ciekurze, Liepājas teātra valdes locekle, lietotnes risinājuma zemās izmaksas sniedza iespēju teātrim vispār ieviest bezskaidras naudas norēķinus.

“Izrāžu programmiņu un teātra suvenīru tirdzniecība ir Liepājas teātra papildu pakalpojums ar ļoti nelielu apgrozījumu, tāpēc šī risinājuma zemās izmaksas sniedza mums iespēju piedāvāt apmeklētājiem jaunu un mūsdienīgu norēķinu veidu. Tas ir ērti lietošanā, īpaši, ja dodamies viesizrādēs, kur mobilitāte ir ļoti no svara. Atskaites saņemam e-pastā katra mēneša beigās, tās ir pārskatāmas un atbilst grāmatvedības vajadzībām,” jauno risinājumu novērtē Eva Ciekurze.

Norēķini ir iespējami ar kontakta un bezkontakta maksājumu kartēm, kā arī ar viedtālruņiem un dažādiem aksesuāriem – aprocēm, gredzeniem, pulksteņiem u.c. Risinājums īpaši piemērots tirgotājiem, mājražotājiem, amatniekiem, skaistumkopšanas speciālistiem, ārstu praksēm, kurjeriem, restorāniem un ēdienu piegādātājiem, taksometra un sabiedriskā transporta vadītājiem un citiem, kam ir svarīga mobilitāte un ērtums.

Uzņēmēji pakalpojumam var pieteikties attālināti SEB bankas mājaslapā vai internetbankā. Saņemot piekļuvi risinājumam, nepieciešams lejupielādēt SEB POS lietotni savā Android ierīcē no „Google Play“ veikala un to aktivizēt.

Papildu informācijai:
Elīna Neimane, Korporatīvās komunikācijas pārvalde, uzņēmumu komunikācijas vadītāja – 26861570, elina.neimane@seb.lv
Vairāk par SEB grupu Latvijā:
Twitter/SEBLatvija, Facebook/SEBLatvija, YouTube/SEBLatvija, LinkedIn/SEB-Latvija
www.seb.lv

SEB grupa ir vadošā finanšu pakalpojumu sniedzēja Ziemeļeiropā. Kā banka ciešām un ilgtermiņa attiecībām, SEB Zviedrijā un Baltijā piedāvā finanšu konsultācijas un plašu finanšu pakalpojumu klāstu. Dānijā, Somijā, Norvēģijā un Vācijā SEB darbības galvenā prioritāte ir korporatīvo un investīciju bankas pakalpojumu sniegšana uzņēmumiem un institucionālajiem klientiem. SEB grupas darbību starptautiskā līmenī apliecina pārstāvniecība 20 pasaules valstīs. Uz 2023. gada 31. martu SEB Grupas kopējie aktīvi veido 3 802 miljardus Zviedrijas kronu, kopējie aktīvi pārvaldīšanā – 2 221 miljardi Zviedrijas kronu. SEB grupā strādā 16 000 darbinieku. Vairāk par SEB grupu: www.sebgroup.com.

Saistītās ziņas

Par mums

Kļūt par biedru

Nesen meklētais

Dokumenti

Dokumenti - 0
Pages - 0

Skatīt vairāk