SEB banka visās trīs Baltijas valstīs uzsākusi internetbankas modernizācijas procesu, pirmajā fāzē atjaunojot autorizācijas lapu un internetbankas sākumlapu privātpersonām. Modernizācijas procesā, kas ilgs dažus gadus, tiks mainīta arī internetbankas iekšējā arhitektūra ar mērķi uzlabot sistēmas veiktspēju.

“Pamatojoties uz mūsu klientu vajadzībām, vēlmēm un ierosinājumiem, esam uzsākuši internetbankas modernizācijas procesu. Jau šodien klientiem ir iespēja iepazīties ar pirmajām vizuālajām izmaiņām. Savu skatu ir mainījusi autorizācijas lapa un sākumlapa privātpersonām, ir pievienota ērta meklēšanas funkcija un iespēja pārslēgties starp gaišu un tumšu režīmu. Internetbankā turpmāk darbosies arī virtuālais konsultants, kurš varēs identificēt klientu un sniegt precīzākas atbildes uz uzdotajiem jautājumiem. Svarīgi, ka atjaunotā internetbanka būs vieglāk lietojama cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, jo tajā varēs viegli orientēties ar tastatūru un izmantot ekrāna audio lasītājus. Lielākā daļa izmaiņu gan ir klientiem neredzamas, jo saistītas ar iekšējās sistēmas veiktspējas uzlabošanu,”

komentē SEB bankas Produktu attīstības pārvaldes vadītājs Iļja Nogičevs.

Parēja uz atjaunoto internetbanku notiks pakāpeniski. Šobrīd klientiem paralēli ir pieejamas divas internetbankas versijas – līdzšinējā un atjaunotā internetbanka. Abas ir funkcionējošas un tajās var veikt visas nepieciešamās darbības. Tuvāko 2-3 mēnešu laikā notiks pilnīga pāreja uz jaunu platformu, līdz ar ko klientiem būs pieejama tikai atjaunotā internetbanka. Klientus par šo informēsim atsevišķi.

“Aicinām klientus jau šobrīd sākt izmantot atjaunoto internetbanku. Pieslēgties tai ir iespējams, izmantojot pogu SEB bankas mājaslapā vai saiti, ko klienti var redzēt savā pašreizējā internetbankā. Vēlreiz atgādinām, ka internetbankai visdrošāk pieslēgties, izmantojot pogas vai saites, kas ir norādītas SEB bankas mājaslapā, vai ievadot precīzu internetbankas adresi pašiem,”

noslēdz Iļja Nogičevs.

Plašāka informācija par internetbankas atjaunošanu pieejama SEB bankas mājaslapā.

Papildu informācijai:
Jeļena Novaka, SEB bankas privātpersonu komunikācijas vadītāja – tālr. 29401327, jelena.novaka@seb.lv
Vairāk par SEB grupu Latvijā:
Twitter/SEB_Latvia, Facebook/SEB.Latvia, YouTube/SEBlatvia, LinkedIn/Seb-banka-latvia
www.seb.lv

SEB grupa ir vadošā finanšu pakalpojumu sniedzēja Ziemeļeiropā. Kā banka ciešām un ilgtermiņa attiecībām, SEB Zviedrijā un Baltijā piedāvā finanšu konsultācijas un plašu finanšu pakalpojumu klāstu. Dānijā, Somijā, Norvēģijā un Vācijā SEB darbības galvenā prioritāte ir korporatīvo un investīciju bankas pakalpojumu sniegšana uzņēmumiem un institucionālajiem klientiem. SEB grupas darbību starptautiskā līmenī apliecina pārstāvniecība 20 pasaules valstīs. Uz 2022. gada 31. decembri SEB grupas kopējie aktīvi veido 3 533 miljardus Zviedrijas kronu, kopējie aktīvi pārvaldīšanā – 2 123 miljardi Zviedrijas kronu. SEB grupā strādā 16 000 darbinieku. Vairāk par SEB grupu: www.sebgroup.com.

Saistītās ziņas

Par mums

Kļūt par biedru

Nesen meklētais

Materiāli

Dokumenti - 0
Pages - 0

Skatīt vairāk