Image

Swedbank dati rāda, ka lielākā daļa klientu, kuriem ir regulāri ienākumi, vēl joprojām neveido pietiekami lielu finanšu rezervi, kas ļautu pārvarēt finansiālas grūtības vismaz 3 mēnešu garumā. Tāpēc Swedbank ir izstrādājusi Krājrīku, kas ir ērts un efektīvs risinājums cilvēkiem, kuri vēlas sākt krāt. To var izmantot gan tie, kas vēlas, lai uzkrājums veidojas  pavisam nemanāmi un viegli, kā arī tie, kuri apzināti vēlas pilnveidot savus pašreizējos krāšanas ieradumus.

Ienākumu samazināšanās un saskaršanās ar finanšu grūtībām pandēmijas laikā ļāva pārliecināties par uzkrājumu nozīmīgumu krīzes apstākļos. Kā liecina Swedbank dati, 60% sabiedrības uzskata, ka veidot uzkrājumus ir svarīgi. Tajā pašā laikā tikai 16% Swedbank aktīvo klientu ir parūpējušies par drošības spilvenu, turklāt lielai daļai nav uzkrājumu pat vienas mēnešalgas apmērā. Šī iemesla dēļ daļai sabiedrības uzkrājumu veidošana ir kļuvusi par prioritāti – no gada sākuma jau 26 000 klientu ir uzsākuši regulāri krāt naudas līdzekļus.

“Ņemot vērā pēdējo 3 mēnešu notikumus, iedzīvotāji arvien nopietnāk izvērtē finansiālās stabilitātes nozīmīgumu, veidojot jaunus uzkrājumus un palielinot savus jau esošos regulāros uzkrājumus. Ja martā vēl redzējām, ka 64% no visiem aktīvajiem klientiem neveidoja nekādus uzkrājumus, dažādi atrunājoties ar citām prioritātēm, tad jau maijā varēja novērot, ka situācija ir sākusi uzlaboties. Lai palīdzētu stiprināt uzkrājumu veidošanas paradumu, Swedbank klientiem piedāvā Krājrīku. Ar tā palīdzību turpmāk uzkrājumus varēs veidot daudz ērtāk un parocīgāk, veicot ikdienas maksājumus ar karti,”

 – stāsta Renārs Rūsis, Swedbank Privātpersonu pārvaldes vadītājs.

Swedbank Krājrīks ir krājkonta uzlabotā versija ar mūsdienīgām un ērtām papildu iespējām. Viena no priekšrocībām ir kartes maksājumu noapaļošana. Aktivizējot Krājrīku, pēc katra ar karti samaksātā pirkuma, starpība starp pirkuma summu un nākamo pilno eiro tiks pārvietota uz Krājrīka kontu. Tāpat klienti var pievienot regulāro maksājumu, kas automātiski novirza noteiktu summu krājrīka kontā. Pastāv arī iespēja manuāli papildināt savu uzkrājumu kontu. Uzkrātajai naudai varēs piekļūt jebkurā brīdī un bez komisijas maksas. Piemēram, ja klients dienā veic vidēji 2 maksājumus, ir aprēķināts, ka mēnesī uzkrājuma kontā vidēji tiktu novirzīti ap 30 eiro. Šādā veidā, salīdzinoši viegli un bez liekas piepūles, iespējams sakrāt  ap 360 eiro gadā, kas jau ir jūtams ieguldījums drošības spilvena audzēšanā un ilgtermiņa mērķu īstenošanā.

“Regulāra naudas uzkrājumu veidošana pat nelielos apjomos ilgākā laika posmā ir efektīvs veids, kā izveidot finanšu rezervi krīzes situācijām. Turklāt, uzkrājumam sasniedzot summu, kas pārsniedz vēlamās finanšu rezerves apmēru, var sākt domāt par dažādiem ieguldījumiem – piemēram, vērtspapīru iegādi –, kas Latvijā kļūst arvien populārāka,”

 – skaidro Renārs Rūsis.

Swedbank klienti Krājrīku var pieslēgt savā internetbankā vai mobilajā lietotnē, izvēloties uzkrājumu veidošanas mērķi un norādot kontu, no kura tiks veidoti uzkrājumi.

 

Papildu informācijai:

Jānis Krops 

Swedbank Mediju attiecību vadītājs

Tālr.: 67444560, 26880381;

janis.krops@swedbank.lv

Saistītās ziņas

Par mums

Kļūt par biedru

Nesen meklētais

Dokumenti

Dokumenti - 0
Pages - 0

Skatīt vairāk