Tagad Latvijā reģistrētie uzņēmumi var atvērt kontu Citadelē attālināti vidēji 20 minūšu laikā – jebkurā diennakts laikā, bez video zvana vai bankas filiāles apmeklēšanas.
Lai kvalificētos attālinātai konta atvēršanai, uzņēmumam jābūt reģistrētam Latvijā un uzņēmuma pārstāvim ar vienpersoniskām paraksta tiesībām jāizmanto kvalificēts elektroniskais paraksts identifikācijai (SmartID QES, eParaksts eID un eParaksts mobile) un pieteikuma parakstīšanai. Ja uzņēmējs kvalificējas visiem kritērijiem, konta atvēršana aizņem līdz 20 minūtēm, un uzņēmējam uzreiz ir iespējams izmantot bankas kontu un veikt norēķinus internetbankā, savukārt bankas karti saņemt pa pastu. Lai kontu atvērtu pilnībā digitāli, uzņēmuma apgrozījums mēnesī nedrīkst pārsniegt 30 tūkstošus eiro.
“Laiks ir būtisks resurss, un uzņēmumi augstu novērtē bankas pakalpojumu digitālo pieejamību sev ērtā laikā un vietā. Citadeles uzdevums ir stiprināt uzņēmējus, nodrošinot tos ar visiem nepieciešamajiem digitālajiem rīkiem, lai uzņēmēji var taupīt laiku un koncentrēties uz sava biznesa attīstību. Esam radījuši digitālu ekosistēmu, kur mazie un vidēji uzņēmēji attālināti var kļūt par bankas klientu un saņemt visus nepieciešamos e-komercijas rīkus, kā arī, nepieciešamības gadījumā, uzreiz filiālē saņemt POS terminālu. Tas nozīmē, ka pāris stundu laikā gan esošie, gan jaunie uzņēmumi var uzsākt savu digitālās uzņēmējdarbības ceļu un sākt apkalpot savus klientus. Izmēģinājuma fāzē iespēju atvērt kontu attālināti izmantojuši jau vairāk nekā 100 uzņēmumi,”
– stāsta bankas Citadele valdes loceklis Vladislavs Mironovs.
Operatīva saziņa ir svarīgākais priekšnoteikums veiksmīgai sadarbībai ar banku vai kādu citu sadarbības partneri – norāda 69 % vietējo uzņēmēju, liecina pētījumu aģentūras Norstat veiktajā aptaujā. Tāpat 62 % aptaujāto atzina, ka ļoti svarīga ir iespēja finanšu un citus pakalpojumus saņemt attālināti, tādējādi ietaupot laiku.
Vairāk par attālināto konta atvēršanu uzņēmējiem iespējams izlasīt mājas lapā https://www.citadele.lv/lv/business/customer/.
Par digitālo pakalpojumu izmantošanu pētījumu aģentūra Norstat šī gada pavasarī aptaujāja 516 Latvijas uzņēmumus.
Citadeles misija ir modernizēt banku nozari un sniegt klientiem un biznesam visā Baltijā vairāk iespēju.
Līdzās klasiskajiem bankas pakalpojumiem Citadele saviem klientiem piedāvā virkni jaunākās paaudzes finanšu tehnoloģijās bāzētu pakalpojumu: sākot ar mūsdienīgu lietotni, bezkontakta norēķiniem un zibmaksājumiem, un beidzot, kā pirmie Baltijā, piedāvājot atvērt kontu ar selfiju, maksāt ar gredzenu un uz mobilā tālruņa numuriem.
Citadele ir otrā lielākā banka Latvijā pēc aktīviem. Citadeles grupa tiek pārvaldīta no Latvijas. Tās meitas uzņēmumi un filiāles darbojas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.
Papildu informācija:
Kristīne Mennika
Korporatīvās komunikācijas vadītāja
AS “Citadele banka”
Tālr. 26528533
E-pasts: Kristine.Mennika@citadele.lv
www.citadele.lv