Lai gan pēdējo gadu laikā piedzīvojam ļoti strauju digitālo kanālu lietošanas izaugsmi, filiāles joprojām ir svarīgas klientiem, kuriem nepieciešamas individuālas konsultācijas par sarežģītākiem finanšu pakalpojumiem. Tāpēc, turpinot digitālo filiāļu attīstību, šī gada aprīlī durvis ver atjaunotā Alfas filiāle, kurā klientiem būs pieejamas ne tikai klātienes konsultācijas, bet arī iespēja darboties patstāvīgi jaunā un plašā pašapkalpošanās zonā.
Pēc SEB bankas statistikas datiem arvien mazāk klientu savus ikdienas finanšu darījumus veic klātienē filiālē, prioritāri izvēloties attālinātās iespējas. Tas saistīts gan ar digitālo iespēju attīstību, gan ar jau vairāk nekā gadu pastāvošajiem Covid-19 ierobežojumiem.
Pērn SEB klientiem nodrošināto videokonsultāciju skaits bija trīs reizes lielāks nekā 2019. gadā. Tāpat vairāk nekā 90% mājokļa kredīta līgumu tika parakstīti internetbankā bez nepieciešamības klientiem apmeklēt filiāli. Šobrīd jau 99% norēķinu klienti veic internetbankā vai mobilajā lietotnē, bet filiālēs – tikai 1%. Gandrīz visas atjaunotās maksājumu kartes klienti saņem pa pastu, savukārt jaunas kartes pa pastu tiek sūtītas vairāk nekā 94% gadījumu.
“Vienlaikus redzam, ka klienti ļoti novērtē iespēju saņemt individuālas konsultācijas par sarežģītākiem finanšu pakalpojumiem, piemēram, aizdevumiem, ieguldījumiem un citiem. Šo faktoru viennozīmīgi ņēmām vērā, domājot par filiāļu tīkla attīstības stratēģiju ilgtermiņā, un konsultācijas ar augstu pievienoto vērtību klātienē nodrošināsim arī turpmāk. Turklāt turpinām modernizēt savus pakalpojumus, lai tie arvien vairāk klientiem būtu pieejami attālināti. Tas ne tikai mazina klientu atkarību no bankas fiziskās atrašanās vietas vai darba laika, bet arī palīdz tikt pie bankas pakalpojumiem, neskatoties uz pandēmijas ierobežojumiem,”
– skaidro SEB bankas valdes loceklis Arnis Škapars.
Atjaunotājā Alfas filiālē klientiem būs pieejams pilns pakalpojumu klāsts, naudas iemaksas/izmaksas bankomāts, ka arī jauna un plaša pašapkalpošanās zona, kur klienti varēs pieslēgties internetbankai un darboties patstāvīgi.
Filiāles apmeklēšanas laiks klātienē šobrīd ir jārezervē – seb.lv/tiksanas-rezervacija. Savukārt darboties pašapkalpošanās zonā iespējams bez iepriekšējas rezervācijas, bet ievērojot visas valstī noteiktās drošības prasības.
Šobrīd SEB bankas filiāļu tīklā ir 8 filiāles Rīgā un 15 filiāles citās pilsētās. Dažas no tām (Alūksnē, Madonā, Siguldā un Bauskā) fokusējas uz uzņēmumu apkalpošanu, nodrošinot privātpersonām to pakalpojumu klāstu, ko nav iespējams veikt attālināti.
Papildu informācijai: Jeļena Novaka, SEB bankas privātpersonu komunikācijas vadītāja – 29401327, jelena.novaka@seb.lv Vairāk par SEB grupu Latvijā: |
SEB grupa ir vadošā finanšu pakalpojumu sniedzēja Ziemeļeiropā. Kā banka ciešām un ilgtermiņa attiecībām, SEB Zviedrijā un Baltijā piedāvā finanšu konsultācijas un plašu finanšu pakalpojumu klāstu. Dānijā, Somijā, Norvēģijā un Vācijā SEB darbības galvenā prioritāte ir korporatīvo un investīciju bankas pakalpojumu sniegšana uzņēmumiem un institucionālajiem klientiem. SEB grupas darbību starptautiskā līmenī apliecina pārstāvniecība 20 pasaules valstīs. Uz 2020. gada 31. decembri SEB grupas kopējie aktīvi veido 3,040 miljardu Zviedrijas kronu, kopējie aktīvi pārvaldīšanā – 2,106 miljardi Zviedrijas kronu. SEB grupā strādā 15 500 darbinieku. Vairāk par SEB grupu: www.sebgroup.com |