Lai kļūtu par SEB bankas klientu, turpmāk vairs nebūs nepieciešams klātienē apmeklēt bankas filiāli – to varēs izdarīt attālināti, sazinoties ar bankas darbiniekiem video konsultācijā un visus pieteikumus un nepieciešamos dokumentus parakstot ar Smart-ID kvalificēto elektronisko parakstu (QES).
Kļūt par bankas klientu attālināti var ikviens pilngadīgs Latvijas rezidents, kuram ir iespēja nodrošināt video konsultācijas norisi – nepieciešams dators vai mobilais tālrunis ar kameru un mikrofonu, kā arī lietotnes Smart-ID kvalificētā versija. Vispirms jāaizpilda pieteikuma forma mājaslapā, kā arī e-dokumentu parakstīšanas vietnē jāaugšupielādē fotogrāfija, kurā redzami pases dati, vai abas personas apliecības (eID kartes) puses. Pēc tam tiks saņemts zvans no bankas darbinieka, lai vienotos par vēlamo video konsultācijas norises laiku. Arī uzņēmuma kontu ir iespējams atvērt attālināti, ja privātpersona ir SEB bankas klients, kurš atvēris kontu un lieto internetbanku. Vairāk par to, kā attālināti kļūt par bankas klientu: https://www.seb.lv/klut-par-klientu-attalinati.
Vienlaikus jāatgādina, ka, turpinot ievērot piesardzības pasākumus Covid-19 izplatības ierobežošanai, pakalpojumus klātienē visās SEB bankas filiālēs var saņemt tikai ar iepriekšēju pieteikšanos, aizpildot pieteikuma formu mājaslapā: https://www.seb.lv/tiksanas-rezervacija.
Visi pamata finanšu pakalpojumi klientiem ir pieejami digitālā formā un darījumus var veikt no mājām, izmantojot mobilo lietotni un internetbanku – uzzināt konta atlikumu, samaksāt rēķinus, pieteikt un saņemt debetkarti mājās, pieteikt kredītkarti, parakstīt līgumus un dokumentus elektroniskā formātā, saņemt patēriņa kredītu vai līzingu, kā arī video konsultācijā pārrunāt ar speciālistiem sev aktuālus jautājumus par mājokļa kredītu vai uzkrājumiem.
Elīna Neimane, SEB bankas privātpersonu segmenta komunikācijas vadītāja – 26861570, elina.neimane@seb.lv
Vairāk par SEB grupu Latvijā:
Twitter/SEB_Latvia, Facebook/SEB.Latvia un Skype/SEB_Latvija, YouTube/SEBlatvia
www.seb.lv