Image

Atbalstot valdības pastiprinātos drošības pasākumus un rūpējoties par klientu un darbinieku veselību, Swedbank filiāles no 1. aprīļa līdz ārkārtas situācijas beigām varēs apmeklēt tikai pēc iepriekšēja pieraksta, kas veicams vietnē swedbank.lv vai pa tālruni 67445555.

Iespēja pierakstīties uz konkrētu apmeklējuma laiku Swedbank filiālē pastāv jau vairākus gadus un pēdējo nedēļu laikā tā kļuvusi īpaši populāra, jo ļauj līdz minimumam samazināt ne vien gaidīšanas laiku, bet arī iespējamu drūzmēšanos. Tie arī ir galvenie iemesli, kāpēc no 1.aprīļa iepriekšēja pierakstīšanās būs vienīgā iespēja apmeklēt Swedbank filiāli.

Šie drošības mēri papildina jau iepriekš veiktās izmaiņas Swedbank filiāļu darbā, pielāgojot to darba laiku un ieviešot citas papildu drošības prasības, piemēram, maksimālo cilvēku skaitu telpā un minimālo distanci starp tiem. Ierobežojumi būs spēkā līdz valstī izsludinātā ārkārtas stāvokļa beigām.

Vienlaikus Swedbank atgādina, ka visi ikdienas bankas pakalpojumi ir pieejami Swedbank mobilajā lietotnē vai internetbankā – gan ikdienā, gan ārkārtas situācijā, ko COVID-19 ietekmē piedzīvojam šobrīd. Vismaz 9 no 10 jautājumiem var atrisināt internetbankā vai mobilajā lietotnē, uz filiāli nedodoties.

Lai klientiem palīdzētu orientēties ar COVID-19 saistītās informācijas plūsmā, Swedbank internetbankā izveidojusi vietni swedbank.lv/covid19, kur vienuviet apkopotas visas šī brīža aktualitātes – bankas digitālās iespējas, jautājumi un atbildes par kredītbrīvdienām, apdrošināšanu u.c. Šeit atrodama arī aktuālā informācija par filiāļu darba laiku un saite uz klātienes apmeklējuma rezervācijas formu.

 

Papildu informācijai:

Jānis Krops

Swedbank Mediju attiecību vadītājs

Tālr.: 67444560, 26880381

janis.krops@swedbank.lv

Saistītās ziņas

Par mums

Kļūt par biedru

Nesen meklētais

Materiāli

Dokumenti - 0
Pages - 0

Skatīt vairāk