Image

Realizējot digitālās attīstības stratēģiju, LPB Bank ir izstrādājusi mobilo lietotni “Key2LPB”, kas noteikti padarīs klientu ikdienas sadarbību ar Banku un Bankas pakalpojumu izmantošanu drošāku, ērtāku, ātrāku un daudz vienkāršāku. Šobrīd mobilā  lietotne  ir paredzēta klientiem – privātpersonām, un to ir iespējams izmantot jebkurā laikā pēc norēķina konta aktivizācijas, veicot nepieciešamās darbības internetbankā. Mobilā lietotne pieejama gan iOS, gan Android viedtālruņos, to var viegli lejupielādēt bez maksas App Store un Google Play lietotņu veikalos. 

“Key2LPB” paredzēta autentifikācijai internetbankā, izmantojot PIN kodu vai biometriskos datus, t.i. sejas atpazīšana (Face ID) vai pirkstu nospiedumu atpazīšana (Touch ID), kā arī maksājumu un dokumentu apstiprināšanai internetbankā. Lietotnē tiek izmantota divpakāpju jeb stingrā klientu autentifikācija. Mobilo lietotni iespējams izmantot 24/7 no jebkuras vietas pasaulē.

“Aicinām klientus – privātpersonas – novērtēt mobilās lietotnes gaumīgo dizainu un funkcionalitāti, kas tuvākajā nākotnē tiks papildināta ar jaunām iespējām. Mūsu galvenais uzdevums bija izveidot lietotājam intuitīvi saprotamu mobilo lietotni un nodrošināt darbību ērtumu tajā. Plānojam, ka drīzumā klientiem būs iespēja ērti sekot līdzi savam norēķinu konta bilancei un darījumiem ar maksājumu karti. Lūdzam sniegt atsauksmes un ieteikumus mobilās lietotnes “Key2LPB” uzlabojumiem, sūtot komentārus  uz key2lpb@lpb.lv,”

– komentē Anna Svarena, klientu apkalpošanas departamenta vadītāja.

 

Vēršam klientu uzmanību, ka “Key2LPB” lietotne nestrādā atkodētās viedtālruņu ierīcēs.

Vairāk informācijas: www.lpb.lv

 

Papildu informācija:
Jūlija Zeile
LPB Bank mārketinga un komunikācijas vadītāja
julija.zeile@lpb.lv
+371 26471277

 

Saistītās ziņas

Par mums

Kļūt par biedru

Nesen meklētais

Dokumenti

Dokumenti - 0
Pages - 0

Skatīt vairāk