Image

Attīstot Bankas e-komercijas tehnoloģiskos risinājumus un sistēmas, LPB Bank turpina pilnveidot e-tirgotāju portāla “Medoro” funkcionalitāti un vizuālo izskatu.

Banka pastāvīgi pēta e-komercijas jomā strādājošo uzņēmēju vēlmes un prasības un, izmantojot mūsdienīgas un drošas tīmekļvietņu tehnoloģijas un risinājumus, kā arī ieviešot jaunākās tendences satura arhitektūrā, ergonomikā un dizainā, ir nodrošinājusi lietotājiem ērtu portāla atspoguļošanu viedtālruņos un planšetdatoros.

Galvenajā lapā pieejams pavisam jauns risinājums – vadības panelis. Tajā pārskatāmā veidā tiek atspoguļota maksājumu statistika, maksājumu ģeogrāfija, finanšu analīze un cita e-tirgotājam noderīga informācija.

Pagājušā gada beigās Banka veiksmīgi ieviesa portālā sadaļu “Reklamācijas” (angļu Disputes), kurā lietotājs var apskatīt pilnīgu informāciju par pabeigtajiem procesiem, lietai pievienotajiem dokumentiem, turpmākajām darbībām, kā arī lietas statusu un dienu skaitu līdz lietas slēgšanai.

“Esam ļoti gandarīti par pilnveidotā e-tirgotāju portāla “Medoro” veiksmīgu darbības uzsākšanu. Mūsu galvenais uzdevums bija izveidot lietotājam intuitīvi saprotamu, interaktīvu un vizuāli pievilcīgāku portālu, kā arī nodrošināt darbību ērtumu tajā. E-tirgotāji novērtēs portāla ērtību, ātrumu un maksimāli saprotamu navigāciju. Esam parūpējušies, lai arī tie e-tirgotāji, kas lieto viedtālruni, varētu ērti pārskatīt, viegli atrast visus maksājumus, kā arī veidot pārskatus grāmatvežiem dažādos formātos”,

stāsta Edgars Valmers, E-komercijas departamenta vadītājs.

Jautājumus, atsauksmes un ierosinājumus aicinām sūtīt uz e-pastu: ecom@lpb.lv vai sazināties ar menedžeri.

Papildu informācija:
Jūlija Feščenko
LPB Bank mārketinga un komunikācijas vadītāja
julija.fescenko@lpb.lv
+371 26471277

Saistītās ziņas

Par mums

Kļūt par biedru

Nesen meklētais

Materiāli

Dokumenti - 0
Pages - 0

Skatīt vairāk