SEB bankas atjaunotā mobilā lietotne tagad sniedz iespēju attālināti kļūt par bankas klientu. Reģistrācijas procesā jauno klientu identifikācijai tiks izmantota sejas atpazīšanas funkcija. Savukārt turpmāk, veicot maksājumus lietotnē, to apstiprināšanai klienti varēs izmantot gan lietotnes PIN kodus, gan biometriju.
Lai kļūtu par SEB bankas klientu attālināti, nepieciešams viedtālrunis, SEB bankas mobilā lietotne, kā arī pase vai eID karte. Potenciālajam klientam var nebūt ne Smart-ID, ne elektroniskais paraksts. Kļūt par bankas klientu attālināti iespējams no 18 gadu vecuma.
“Jauniem klientiem tiks atvērts norēķinu konts, viņi varēs saņemt pa pastu maksājumu karti, ka arī viņiem būs pieejamas populārākas lietotnes funkcijas: maksājumu veikšana, tostarp neierobežots skaits SEPA maksājumu un maksājumi uz telefona numuru, naudās pārskaitījuma pieprasīšana, kā arī maksājumu veikšana ar telefonu (Android lietotajiem).
Mūsu dati liecina, ka lietotni visaktīvāk izmanto klienti vecuma līdz 40 gadiem, pārbaudot kontu atlikumu, kā arī veicot maksājumus. Ļoti bieži klientiem vispār nav nepieciešamības pieslēgties viņu internetbankai, jo lietotnē viņi var gan pārskaitīt naudu draugiem vai radiniekiem, gan apmaksāt rēķinus, gan veikt citus maksājumus. Tāpēc jauniem klientiem piedāvāsim iespēju izmantot tieši tās funkcijas, kas ir vispieprasītākās”,
skaidro SEB bankas Digitālās attīstības vadītājs Iļja Nogičevs.
Šobrīd visā Baltijā SEB bankas lietotni aktīvi izmanto ap 600 tūkstošiem klientu, mēnesī veicot vidēji ap diviem miljoniem maksājumu. Gandrīz 60% gadījumu maksājuma summa nepārsniedz 30 eiro, kas nozīmē, ka maksājuma izpildīšanai nav nepieciešama papildu apstiprināšana. Savukārt lielāku maksājumu apstiprināšanai jaunie klienti varēs izmantot gan PIN kodu, gan biometriju. Tādejādi SEB mobilā lietotne viņiem kalpos arī kā autorizācijas rīks, un nebūs nepieciešamības ne pēc kodu kalkulatora, ne pēc Smart-ID.
Lai kļūtu par SEB bankas klientu attālināti, ir nepieciešams uzstādīt SEB mobilo lietotni savā viedtālrunī, nofotografēt savu personu apliecinošu dokumentu, uztaisīt pašbildi, ka arī uzņemt video atbilstoši norādēm. Pēc datu apstrādes klientam tiks nosūtīts apstiprinājums un viņš varēs sākt izmantot bankas pakalpojumus. Kļūt par SEB bankas klientu ir iespējams jebkurā diennakts laikā un process aizņem vidēji līdz 15 minūtēm. Jaunā maksājumu karte, ka arī tās PIN-kods tiks nosūtīs pa pastu atsevišķās aploksnēs piecu darba dienu laikā.
Kļūt par bankas klientu un izmantot pieejamas lietotnes funkcijas jaunieši vecumā no 18 līdz 26 gadiem (ieskaitot) varēs bez maksas. Savukārt klientiem no 27 gadu vecuma, sākot ar trešo lietošanas mēnesi, ikmēneša komisijas maksa būs četri eiro.
Papildu informācijai: Jeļena Novaka, SEB bankas privātpersonu komunikācijas vadītāja – 29401327, jelena.novaka@seb.lv Vairāk par SEB grupu Latvijā: Twitter/SEB_Latvia, Facebook/SEB.Latvia un Skype/SEB_Latvija, YouTube/SEBlatvia www.seb.lv |
SEB grupa ir vadošā finanšu pakalpojumu sniedzēja Ziemeļeiropā. Kā banka ciešām un ilgtermiņa attiecībām, SEB Zviedrijā un Baltijā piedāvā finanšu konsultācijas un plašu finanšu pakalpojumu klāstu. Dānijā, Somijā, Norvēģijā un Vācijā SEB darbības galvenā prioritāte ir korporatīvo un investīciju bankas pakalpojumu sniegšana uzņēmumiem un institucionālajiem klientiem. SEB grupas darbību starptautiskā līmenī apliecina pārstāvniecība 20 pasaules valstīs. Uz 2021. gada 30. jūniju SEB grupas kopējie aktīvi veido 3,445 miljardus Zviedrijas kronu, kopējie aktīvi pārvaldīšanā – 2,401 miljardi Zviedrijas kronu. SEB grupā strādā 15 000 darbinieku. Vairāk par SEB grupu: www.sebgroup.com |