Šodien, 1. jūnijā, Swedbank kopā ar Omniva, Mozello un Frank by Inspired, atklāj platformu “Apvienojam spēkus, lai darbi turpinātos”, kas palīdzēs Latvijas mazajiem uzņēmumiem bez lieliem laika un finansiāliem resursiem veiksmīgi pārnest vai jaunizveidot tirdzniecību tiešsaistē. Pieteikties atbalstam ir aicināts ikviens Latvijas esošais un topošais tirgotājs, aizpildot pieteikuma formu tam īpaši radītā vietnē.
Kā rāda Swedbank pētījums, kurā aptaujāti vairāk nekā 700 Latvijas uzņēmumu, īpaši mazie un vidējie uzņēmēji meklē iespējas, kā digitalizēt savus pakalpojumus, lai šajos apstākļos noturētu savu biznesu. Jaunā platforma radīta kā ilgtermiņa iniciatīva, atbalstot vietējos Latvijas uzņēmējus laikā, kad pandēmijas Covid-19 dēļ uzņēmumi ir spiesti strauji pielāgoties mainīgajiem patērētāju paradumiem. E-komercija nav tikai preces vai pakalpojuma apmaksas iespēja, aiz katra e-veikala ir cilvēki, kuri rūpējas ne vien par ātriem un ērtiem norēķiniem, bet arī par e-veikala izveidi un uzturēšanu, loģistikas efektivitāti, e-veikala atpazīstamību un jaunu pircēju piesaisti. Jaunais risinājums padarīs e-komerciju pieejamāku ikvienam – vien pārdesmit eiro nodrošinās nepieciešamo risinājumu un zināšanu bāzi, lai veiksmīgi startētu e-komercijas tirgū, un pirmie sūtījumi jau būtu ceļā pie klientiem.
“Līdz ar Covid-19 uzņēmumu digitālā transformācija un tirdzniecība tiešsaistē ir kļuvusi par jauno normu – pandēmija ir gan izaicinājumu, gan plašu iespēju laiks, un ieguvēji ir tie, kuri spēj situācijai pielāgoties. Mēs esam pārliecināti, ka, izmantojot e-komercijas sniegtās priekšrocības, ikvienam Latvijas mazajam uzņēmumam ir iespēja gan izvērst, gan nostiprināt savu darbību kā tiešsaistē, tā arī dzīvē. Atbalsts Latvijas uzņēmējiem šobrīd ir īpaši svarīgs, tāpēc, apvienojot spēkus ar pieredzējušiem partneriem, palīdzēsim tirgotājiem, lai darbi turpinātos,”
– saka Ieva Vīgante, Swedbank Uzņēmumu pārvaldes vadītāja.
Uzņēmējiem e-veikala platformu ar īpašo piedāvājumu, tostarp domēna reģistrāciju un hostingu, nodrošinās uzņēmums Mozello; uzņēmums Omniva visiem sūtījumiem līdz saņēmēja adresei vai pakomātam Baltijā, Eiropā, ASV un citur pasaulē nodrošinās 25% atlaidi; Swedbank bez uzstādīšanas maksas un bez ikmēneša maksas visu e-veikala darbības laiku nodrošinās karšu un internetbankas maksājumus Mozello klientiem. E-veikaliem uz citām platformām maksājumu ieviešana un lietošana pirmos trīs mēnešus būs bez maksas; Frank by Inspired nodrošinās bezmaksas konsultāciju par meklētājsistēmu optimizāciju (SEO jeb Search Engine Optimization), Adwords un Facebook piedāvātajām iespējām, kā arī uzņēmēji saņems zināšanu ceļvedi “Digitālais mārketings paša spēkiem”, kas radīts speciāli šim projektam.
“Šis ir īpašs laiks e-komercijas jomai, kas piedzīvo ievērojamu uzplaukumu, un ļoti īsā laika periodā ir pārspēti vairāku iepriekšējo gadu izaugsmes tempi. Katru dienu tiek atvērti jauni interneta veikali, un šī platforma var kļūt par izcilu atspēriena punktu mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, uzsākot tirdzniecību internetā. Iniciatīva “Apvienojam spēkus, lai darbi turpinātos” saskan ar Omniva misiju veidot e-komerciju vienkāršāku un pieejamāku cilvēkiem un uzņēmumiem, tādēļ arī mēs labprāt apvienojam spēkus, lai atbalstītu Latvijas uzņēmumus un veicinātu kopējo ekonomikas izaugsmi,”
– uzsver Omniva Latvija vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.
“Ja kādreiz internets un mājaslapa bija tikai kā palīglīdzeklis vai vizītkarte, tad tagad par normu jau ir kļuvusi iespēja apskatīt pilnu produktu klāstu, ielikt preces grozā, uzreiz samaksāt un saņemt savu pirkumu vai pieteikto pakalpojumu norādītājā vietā un termiņā. Labā ziņa ir tāda, ka šodien sava e-veikala atvēršana ir pieejama ikvienam mazajam uzņēmējam, jo ar Mozello funkcionālu un efektīvu e-veikalu iespējams izveidot saviem spēkiem pāris vakaros un par draudzīgu cenu. Ņemot vērā, ka riska nav nekāda, neredzu pilnīgi nevienu iemeslu to nedarīt,” norāda Kārlis Blūmentāls, Mozello vadītājs.
“Digitālais mārketings ir ļoti būtiska komponente jauna e-biznesa uzsākšanā – bez tā būs ļoti sarežģīti piesaistīt klientus. Tāpēc jaunajiem e-veikaliem, kas tapuši šī projekta ietvaros, piedāvājam savu kompetenci un zināšanas – gan konsultāciju formātā, kuru laikā palīdzēsim identificēt piemērotākos stratēģiskos un taktiskos digitālā mārketinga risinājumus, gan īpaši radītas rokasgrāmatas veidolā,”
– saka Kristaps Kalniņš, Frank by Inspired vadītājs.
Papildu informācijai:
Jānis Krops
Swedbank Mediju attiecību vadītājs
Tālr.: 67444560, 26880381