Image
  • Martā trīs reizes pieaudzis cilvēku skaits, kuri kļuvuši par bankas Citadele klientiem, izmantojot attālināto pieteikšanos
  • Dažādu kļūdu dēļ veiksmīgi līdz galam kontu atver tikai piektā daļa no cilvēkiem, kas uzsāk procesu
  • Lai palīdzētu iedzīvotājiem, kuriem ir grūtības ar attālināto finanšu pakalpojumu izmantošanu, Citadelē ir ieviestas video konsultācijas

Jau vairāk nekā gadu caur mobilo lietotni var atvērt kontu bankā Citadele. 2019. gada laikā attālināti kontus atvēra aptuveni 2000 cilvēku. Salīdzinot ar laiku pirms pandēmijas, martā trīs reizes pieaudzis to cilvēku skaits, kuri ir kļuvuši par bankas klientiem, izmantojot lietotni. Tomēr tikai piektā daļa iedzīvotāju, kuri mēģina atvērt kontu attālināti, to izdara veiksmīgi.

Galvenie iemesli neveiksmīgai konta atvēršanai:

Lai kļūtu par Citadeles klientu attālināti, izmantojot lietotni, ir jāveic sevis identificēšana, kas sastāv no sava foto uzņemšanas un personu apliecinoša dokumenta foto uzņemšanas. Ņemot vērā, ka daudzi neiedziļinās noteikumos par foto uzņemšanu, liela daļa klientu nespēj veiksmīgi uzņemt ne savu, ne dokumentu foto. Identifikācijas dokuments nav veiksmīgi nofotografēts, netīra kamera un miglains foto – ir biežākie iemesli, kāpēc attālinātais konta atvēršanas process ir neveiksmīgs, un pieteikums tiek atteikts.

“Mūsu uzdevums ir pārliecināties par potenciālā klienta identitāti, tāpēc visiem dokumentiem ir jābūt skaidri salasāmiem. Diemžēl saskaramies ar to, ka bieži tiek uzņemti nepilnīgi dokumenta vai miglaini to attēli, jo telefona kamera nav notīrīta vai arī dokumenta foto ir neskaidri uzņemts, piemēram, fotografējot ir noraustījusies roka vai arī apgaismojums nav bijis pietiekošs,”

 – skaidro Mārtiņš Bērziņš, Citadeles E-biznesa daļas vadītājs.

Lai klientiem būtu mazāk laiks jātērē, piesakoties bankas konta atvēršanai attālināti, pirms procesa uzsākšanas ieteicams veikt sekojošus priekšdarbus – apsēsties pie galda vietā, kur netraucēs apkārt esošie ģimenes locekļi un kur ir labs apgaismojums. Pārliecinieties, ka dokuments, kuru vēlaties izmantot konta atvēršanai, ir derīgs. Notīriet telefona kameras lēcas. Sekojiet līdzi lietotnē redzamajiem norādījumiem un pareizi izvēlieties dokumenta tipu, kuru izmantosiet (gadījumā, ja izvēlieties pasi, nemēģiniet fotografēt personas apliecību un otrādi, jo pases gadījumā nepieciešams viens dokumenta foto, savukārt ID kartes gadījumā – divi foto, katrai dokumenta pusei).

Ja kaut kas nav izdevies, vienmēr ir iespēja piezvanīt klientu atbalsta centram uz tālruni 67010000 un pieteikties video konsultācijai. Tāpat biežāk uzdotie jautājumi apkopoti Citadeles mājas lapā: https://www.citadele.lv/lv/support/faq/x-smart/ 

Papildu informācija:

Kristīne Mennika

Korporatīvās komunikācijas vadītāja

AS “Citadele banka”

Tālr. 26528533

E-pasts: Kristine.Mennika@citadele.lv

www.citadele.lv

Saistītās ziņas

Par mums

Kļūt par biedru

Nesen meklētais

Dokumenti

Dokumenti - 0
Pages - 0

Skatīt vairāk