Image

Ņemot vērā valdības aicinājumu mazināt Covid-19 saslimšanas riskus un no 11.oktobra izsludināto ārkārtas situāciju, Swedbank no pirmdienas, 11.oktobra klientu apkalpošanu klātienē veiks, ievērojot epidemioloģiski drošas vides augstākās prasības. Klātienes apmeklējums Swedbank filiālēs būs pieejams tikai personām, kurām ir derīgs Covid-19 sertifikāts, kas apliecina vakcinācijas vai izslimošanas faktu. Tas būs jāuzrāda kopā ar personu apliecinošiem dokumentiem pirms filiāles apmeklējuma.

 Klientiem, kuri vēl nav ieguvuši Covid-19 sertifikātu, banka piedāvā attālinātās apkalpošanas iespējas, izmantojot video konsultācijas, bankas virtuālo asistenta palīdzību, kā arī čata iespējas. Lai pieteiktos attālinātajai konsultācijai, aicinām aizpildīt pieteikumu internetbankā vai zvanīt uz tel. +371 67445555.

“Strauja un izlēmīga rīcībā šobrīd ir izšķiroša, lai mazinātu kārtējo Covid-19 izplatības vilni. Tāpēc Swedbank uz laiku ievieš apkalpošanu pēc augstākajiem epidemioloģiski drošas vides standartiem, lai maksimāli pasargātu savus klientus un arī filiāļu darbiniekus no saslimšanas riska. Jau kopš pandēmijas sākuma esam strādājuši, lai bankas pakalpojumi maksimāli būtu pieejami caur attālinātiem rīkiem, kurus īpaši aicinām izmantot tieši šādos krīzes apstākļos”,

uzsver Vadims Frolovs, Swedbank Klientu servisa pārvaldes vadītājs.

Atgādinām, ka no Covid-19 pandēmijas sākuma, Swedbank filiāles strādā pēc iepriekšējā apmeklējuma pieraksta. Arī šobrīd klientiem, kas plāno apmeklēt bankas filiāli, nepieciešams iepriekšējs pieraksts. Swedbank filiālēs klientus apkalpos tikai tie darbinieki, kuri vakcinējušies vai izslimojuši Covid-19.

Savukārt, ņemot vērā, ka ārkārtas situācija ietekmēs lielo tirdzniecības centru darbību nedēļas nogalēs un daļa bankomātu ir izvietoti šo tirdzniecības centru telpās, Swedbank aicina klientus laikus plānot skaidras naudas nepieciešamību, izvēloties kādu no teju 370 pieejamajiem bankas bankomātiem. To atrašanās vietas vienkopus atrodamas šeit.

RUS: Swedbank призывает клиентов учитывать введенную правительством чрезвычайную ситуацию и связанные с ней меры и использовать возможность получать дистанционные банковские консультации

Papildu informācija:
Jānis Krops
Swedbank mediju attiecību vadītājs
Tālr.: 67444560, 26880381
janis.krops@swedbank.lv

 

 

 

 

Saistītās ziņas

Par mums

Kļūt par biedru

Nesen meklētais

Dokumenti

Dokumenti - 0
Pages - 0

Skatīt vairāk